27 Ocak 2011 Perşembe

Come on Closer

Nasıl başlanır yazıya hala beceremedim doğru düzgün. O nedenle atlıyorum girişi, sizi selamlama kısmını. Anlatmak istediğimi direkt anlatabilirdim tabii ki, ama bu yazı olsun istedim en başta. Ne yazacağımın göstergesi olsun, ne anlatmak istediğimin bir özeti olsun diye.

Bu blog benim gizli dünyam, gizli zevklerim. İlk blog'um değil bu elbet, ama ilk defa kimliğimi gerçekten gizliyorum. Korkudan değil de, özgür olmak istediğimden. Dobra dobra yazabilmek için, utanmadan, sakınmadan.

Hala anlayamadıysanız bu blog'un ne ile alakalı olduğunu ben söyleyeyim, seks hayatım burası benim. Anlatma nedenim, bir şeyler kanıtlamak değil. Bir şeyleri değiştirmek de değil. Paylaşmak sadece. İçimdekileri dökmek.

Yeterli sanırım bir ilk yazı için bu.

ASL?
21, yes, whereever you want.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder